Wpisanie do spisu
Wpisanie wyborcy do spisu wyborców
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie Referat Organizacyjny - Ewidencja Ludności ul. Ludowa 15, pok. nr 10 tel. (086) 275 24 51 lub (086) 275 25 92 wew. 20 e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl
godziny urzędowania :poniedziałek 8:00-16:00,
wtorek-piątek 7:30-15:30
Wymagane dokumenty
Wniosek o wpisanie do spisu wyborców.
Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości.
Opłaty
Nie pobiera się
Podstawa prawna
Art. 28 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. z Nr 21, poz. 112 z późn. zmianami).
Dodatkowe informacje
Wniosek może być wniesiony najpóźniej w 5 dniu przed dniem wyborów.
Metryka strony